Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Életképek

2009.09.29. 08:00 :: Hobbiszakács

 

A múlt héten éppen a Kungsgatanon (Király utca) sétáltam, amikor az egyik parkoló autóból két termetes figura szállt ki. Bevezetésnek lökdösődtek, majd egymás üldözésébe fogtak.
A protézises szumósok időnként és váltakozó szerencsével utolérték, és lerántották egymást a földre. 
 
Az utca végén összeölelkeztek, és visszasétáltak az autóhoz.
Vasárnap délben az Óvárosban sétáltam. A déli parton csoportba verődött, nevető fiatalok egy csigalassúsággal pöfögő tutaj felé mutogattak. A fedélzeten settenkedő pucér alak nem egy mutogatós exhibicionista, hanem a méregdrága - óránként 300 Eurónyi koronába kerülő – szauna-tutaj vendége volt, aki a tutaj farrészében felállított grillezőt ment ellenőrizni, nehogy odaégjen rajta a flekken.
Átvágtam az Óvároson, és benéztem a Királyi palota udvarára.
A Parlament mögött folyó, a Mäleren-tó vizét a Keleti tengerbe vezető Strömmen (Áramlat) közepén egy fóka falatozott.
Az Opera előtti magas parton mellettem álló öregúr azt mondta, hogy ő még soha nem látott fókát Stockholm központjában.
A Kungsträdgårdenen éppen kutyakiállítás volt feloszlóban.
Gazdik és ebeik egyaránt kimerülten pihegtek.
Mielőtt metróra ültem volna, leültem és néztem a sakkozókat A szomszédos padon kialakuló cselekményhez akár „borítékolhattam” volna a következő lépést.

 

6 komment

Címkék: stockholm

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr391413646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olzka · http://olajzoldlevelekkeken.blogspot.com/ 2009.09.29. 09:21:08

:))...és egyébként, minden a legagyobb rendben a városban. A két ballon-emberről Woody Allen Hétalvójának menekülési jelenete ugrott be...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.09.29. 10:04:57

Jó szemmel járkálsz :-)))
(Ha ideje van, gépe van, miért ne? :-)))

"saját levében" · http://sajatleveben.blogspot.com 2009.09.29. 12:56:31

Ah, boldog ország!
Arról nincs kép hogy a narancssárga emberkék hogyan ültek be az autóba? Ja, Volvóba abba persze könnyű...

Attilajukkaja 2009.09.29. 22:03:05

Nekem a puceros kep tetszik a legjobban, ahol az a joember kiszalad megnezni a flekkent. Van benne valami lazasag, nemtorodomseg a hulye konvenciokkal szemben egy vilagvaros kozepen, ami irigylesrmelto.
Mi miert nem tudunk igy elni? Miert nem ismerjuk fel, hogy mi is a fontos az eletben?

peferenc 2009.10.01. 16:09:03

Azt látom, hogy kezdesz már riporter lenni. Akkor sem jössz már zavarba ha netalán találkoznál az Angol Királynővel.
Gratulálok.
süti beállítások módosítása