Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Szúrópróba

2017.03.20. 08:26 :: Hobbiszakács

sk-aku-2.jpg

Hetek óta fájt a térdem, méghozzá nagyon. Nem emlékszem rá, hogy megütöttem volna. Egyik napról a másikra tört rám a fájdalom. A röntgen nem mutatott ki elváltozást. Az orvos a kímélő életmódon kívül enyhe fájdalomcsillapítót javasolt.

- Akupunktúra – mondta ellentmondást nem tűrő hangon a feleségem, és beprotezsált egykori jótevőjéhez, a kínai csodadoktornőhöz.

A kínainak Stockholm egyik előkelő külvárosában volt rendelője. A váróteremnek kialakított előszobában egy tűt sem lehetett volna leejteni, annyian voltak. Protekciómnak köszönhetően aránylag hamar szólítottak.

A keskeny folyosó két oldalán gézfüggönnyel elválasztott fülkék sorakoztak. Előttük középkorú férfiak és nők járkáltak fel és alá alsógatyában, illetve kéjgátló bugyogóban. Sufninak kinéző rendelőjében Tao néni halkan dudorászva tapogatta-kopogtatta a térdem. Szaporán bólogatott, majd előre kifizettette velem öt kezelés árát. Mivel az összes fülke foglalt volt, egy hosszúkás terembe vezetett, ahol bőrborítású ágyakon gatyára vetkőzött, réztűkkel megspékelt testek hevertek: ki hason, ki hanyatt. Ez a látvány döbbentett rá, hogy én is meg leszek szúrva. Ráadásul nem egy, hanem húsz, harminc tűvel.

A kínai hölgy fölém hajolt, és elkezdett tűzdelni. Nem elég, hogy szúrt, meg is pödörte bennem a tűt. Mély levegőt vettem, és minden szúrás után fokozatosan engedtem ki egy kicsit belőle.

– Lazítani! Hálomnegyed óla, jönni – mondta a kínzóm, és kicsoszogott a teremből.

Az idő lassan vánszorgott. A szomszédom időnként nagyot rúgott. Nem csoda, még a nagylábujjából is tűk meredtek ki. Tovább nem jutottam az észrevételezésben, mert hol az egyik, hol a másik tűszúrás helye sajgott egyre kegyetlenebbül. Közben valaki hangosan horkolt.

Óvatosan megmoccantam, erre két tű is életre kelt a combomban. A lüktető fájdalom veszélyesen közel került a nyugati polgár tűréshatárához. Nesze neked távol-keleti gyógyászat! Nem mertem hangosan megszólalni, attól tartottam, hogy sikoltásnak tűnik. Ha legalább káromkodni lehetne! Bizony cifráznám!

Buddha vagy ki mondta azt, hogy a szellem elválik a testtől? Kezdetnek megpróbáltam valami kellemesre gondolni. Nem ment.

Csoszogás jelezte a megváltást. - Túléltem, nem is volt olyan szörnyű! – ujjongott Buddha bennem.

- Foldulni! – mondta a szado-kínai.

Hanyatt fekve figyeltem, amint a baloldali szomszédomat szurkálta. Belém most hova kerül tű? Az arcomba, mint a balos szenvedőnek, vagy még a lábujjamba is, mint a jobboldali ágyon horkolónak?

Sejtésem beigazolódott. Szúrka néni bizonyára imponálni akart, ment nem spórolt a tűkkel. Egy biztos, a bőrömből eztán már nem csinálnak tam-tam dobot.

Buddha nem egy személy, megfelelő gyakorlás után Buddhává válhat az ember. Ennél jobb alkalom ritkán akad! Behunytam a szemem, kizártam a külvilágot. Mint egykor a tengerparton: fekszem a sátorban, és hallgatom a hullámok monoton zúgását.

– Aludni? - kérdezte egy hang. Az idegfércelő volt, halkan dúdolva szüretelte a szerszámait.

Végre! Felkecmeregtem az ágyról, és kitámolyogtam a folyósóra. Buddhának vagy Taonak hála, a térdem nem fájt.

Csurgatás közben érlelődött bennem az elhatározás. Kihúztam a homlokomban felejtett antennát, és búcsúzóul a mosdó ablakpárkányán álló művirágba szúrtam.

6 komment

Címkék: Akupunktúra Buddha és Tao

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr8512341907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2017.03.20. 17:43:02

Ez most komoly?
"kéjgátló bugyogóban"?
"megfelelő gyakorlás után Buddhává válhat az ember"!

:o))))

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2017.03.20. 18:29:06

Igen szemléletesre sikeredett, viszont hasznos volt.
Végig játszottad az 5 kúrát?

Benikuty 2017.03.20. 20:18:10

szegény művirág! :D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2017.03.20. 22:39:20

A sün mama fenekeli a sünmalacot.
- Hidd el, fiam, nekem jobban fáj, mint neked! - mondja.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2017.03.21. 06:46:08

@Attilajukkaja: Javítsam "rózsaszín flanel bugyogóra?"
@nagypapi: A szösszenet szerint nem, a valóság sokkal szomorúbb.
@Benikuty: Nem pödörtem meg benne.
@Mormogi Papa: :-)

:-)))

Benikuty 2017.03.21. 20:05:29

"rózsaszín flanel bugyogóra?"= tundrabugyi :D
süti beállítások módosítása