Az emírségek fő közlekedési eszközei a gépkocsik.

Az év nagy részében uralkodó, elviselhetetlen hőség miatt az autóbuszmegállók légkondicionáltak.

A kinti hőségből beszédelgő utas sokkolva pattan fel a fémből készült szék jeges érintésétől.

A táv nagyrészét viadukton megtevő Dubai-metrót ez év szeptember kilencedikén avatták fel.

Az Al Rashidiya és a Jebel Ali megállók között közlekedő „Vörös vonal” 29 megállója közül eddig csupán 10-et adtak át, a többin átrobog a vezető nélküli, automatizált szerelvény.

A(z) Union Square megálló
A szerelvény orrában szabadnapos vendégmunkások és kíváncsi turisták filmezik a rohanó talpfákat.

A metrójegy - a stockholmihoz és a párizsihoz viszonyítva - aránylag olcsó: a három zónára osztott Vörös vonalon például a két zónára érvényes jegy 6 dirhamba (kb. 300 Ft) kerül. Az első osztályon ennek a duplájába.

Az első - Gold - osztály a Jebel Ali felé tartó szerelvény első vagonjában van. A vagon egyik fele "Gold", a másik fele a hölgyeknek fenntartott szakasz. Ide száműzte az egyenruhás vonatkísérő (a lenti képen, háttal) a Zasszonyt, aki tévedésből a jövetnél váltott "regular" jegyét mutatta fel.

Utolsó kommentek