Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Yorkshire puding

2012.03.24. 08:20 :: Hobbiszakács

 

Egyenlő térfogatú (1/3: 1/3 : 1/3) lisztből, tejből és tojásból csipetnyi (vagy kívánt mennyiségű) sóból
palacsintatésztát kevertem, és néhány órát a hűtőben pihentettem.
Muffinformákba késhegynyi zsírdarabkákat tettem (akármilyen zsiradék megteszi),  és beraktam a 250C fokra előmelegített sütőbe.
Amikor a zsír füstölni kezdett, akkor a formákba töltöttem a pépet.
Nem sokat, talán félig vagy addig sem.
A sütő előtt guggolva élvezettel figyeltem, ahogy nőtt,
és nőtt,
és csak nőtt...
Pecsenye híján brokkoli-krémlevessel ettem.
Kicsivel több só nem ártott volna a pudingomba.

1 komment

Címkék: yorkshire puding

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr634335625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2012.03.24. 10:40:20

... "és nőtt, és csak nőtt" ... hát az a dolga!
Gratulálok, igen szépen sikerült első próbálkozásra! :)

Csaknem 100%-ra biztos voltam abban, hogy ez a megoldás a kitalálósdira ... :))
süti beállítások módosítása