Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Koronaidők a Skansenben

2020.05.25. 09:45 :: Hobbiszakács

sk2-ph-dsc09479.jpg

A ragyogó idő ellenére egyedül voltam a Skansenben.

sk2-ph-dsc09441.jpg

Követtem a tyúkok példáját, és a kakas nyomába szegődtem.

sk2-ph-azh_2870.jpg

A medvék karámjánál búcsút intettünk egymásnak. 

sk2-ph-azh_2984.jpg

A bocsok épp a fáramászást gyakorolták. 

sk2-ph-azh_3057-2.jpg

A mókus szemmel láthatóan nem zavartatta magát.

sk2-ph-dsc09470.jpg

A faluvörösre festett nyári lak és a macskaköves utcák a közelmúltat idézik.

sk2-ph-dsc09476.jpg

A néptelenség miatt enyhe tériszonyom támadt. Nem időztem sokáig, hanem szépen hazaballagtam.

3 komment

Címkék: Stockholm Skansen Egyedül a Skansenben Koronaidőkben a Skansenben

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr8715713560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2020.05.25. 18:31:30

@Mormogi Papa: Szemmel látható volt, hogy szemmel tartott engem. Nem nézte jó szemmel, hogy zavarom ebéd közben.
:-)
süti beállítások módosítása