Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Hess madár!

2021.07.13. 06:53 :: Hobbiszakács

 sk2-ph-azh_7458.jpg

A csillagokat az égboltra szegező Teremtőnek meggyűlt a baja a madarakkal.

sk2-ph-azh_7451.jpg

A szivárványból ívben előtörő vízzel feltűnést keltő monumentális alkotás Stockholm déli városrészének, Nackának a dísze. Carl Milles szobrát eredetileg az ENSZ New York-i székháza elé tervezték.

sk2-ph-azh_7468.jpg

Hess madár!

2 komment

Címkék: Stockholm Nacka Carl Milles - Fader Gud Teremtő a szivárványon

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr6416625390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2021.07.13. 07:59:13

www.magyarulbabelben.net/works/de/Morgenstern,_Christian/Denkmalswunsch/hu/14923-Milyen_eml%C3%A9km%C5%B1re_v%C3%A1gyom_?interfaceLang=en
Eltűnt amit írtam elébb, amíg a verset kerestem.
Pedig nem tettem mosolygóst.
Szerintem van elég gondja a karjába hasító vas-sulymokkal.
Vagy csillagok lennének?

Vidor Komor 2021.07.13. 10:59:55

Ügyes gyerek az a Milles, örvendek, hogy láthattam néhány munkáját (pontosabban a javát).
süti beállítások módosítása