Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Cyclocross Stockholmban és a kerékpársisak fontossága

2024.10.14. 05:26 :: Hobbiszakács

sk2-azh_4159.jpg

A nemzetközi "cyclocross" bicikliversenyt évek óta októberben rendezik meg Stockholmban.

sk2-azh_4271.jpg

A versenyzők háromnegyed órán keresztül tekernek árkon-bokron keresztül. 

sk2-azh_4467_1.jpg

A versenyt a belga Jinse Peeters nyerte.

sk2-azh_4483.jpg

A brit Xan Crees lett a második, annak ellenére, hogy rögtön az első méterek után fejre állt. 

sk2-azh_4162.jpg

Az eset - avagy az esés - mindennél jobban iigazolja a sisakviselés fontosságát.

sk2-azh_4177.jpg

A félperces hárányt hamar ledolgozta, és egy körrel a befejezés előtt az élre állt.

sk2-azh_4435.jpg

Az emberfeletti erőfeszítés miatt a benzin az utolsó méterekre elfogyott. 

sk2-azh_4501.jpg

 

3 komment

Címkék: Stockholm Cyclocross hétvége Stockholmban Jinse Peeters Xan Crees Cyclocross Stockholmban

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr5218706976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidor Komor 2024.10.15. 20:24:17

62 éve bicajozom, estem egyszer-kétszer, de csontom nem tört. A biztonságot előbbre tartom a gyorsaságnál. A sportban manapság a 'végkimerülésig hajtani' a jelszó. Apám mindenfajta túlzástól óvott minket, mi pedig igyekeztünk (legalább ebben) szót fogadni neki. Az olimpiai sportágak közé egyre több olyan ágazatot vettek föl, amelyek közveszélyesek. Egy oka van: az emberek vért akarnak látni... (Lásd Spartacus korát, amikor a vesztest a dögkútba dobták. Az Úr nem hiába mondta a Teremtés utáni első termelési kiértékelőn: megbántam, hogy embert is teremtettem a földön /Ter 6, 5-6/.)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2024.10.16. 16:48:24

@Vidor Komor: Errefelé női biciklit taposnak az öregek. Arról nehezebb leesni. Nekem biztos sikerülne, ezért hagytam abba kb. 10 éve.

Vidor Komor 2024.10.16. 22:23:54

Nekem is női bicajom van, már 45 éve, tehát már életem delén is azzal jártam. Nem a leesés könnyebb, hanem a le- és felülés. Főleg, ha a csomagtartón is van valami. 1984-ben úgy jártam a bicajjal, h elöl egy spéci ülésen ült a kicsi, hátul - a csomagtartón - meg a nagy. Felnőttek, jól vannak. Az unokákkal bicikliznek...
A mostani bicajon hordom haza a vásárlás objektumait, meg a begyűjtött faanyagot: kisbútort szétverve stb. Többször fordulok, többet mozgok. Két év alatt több mázsa tűzrevalót cipelt haza nekem a drótszamár, rendes, nyugodt állat. Jó, hogy van...
süti beállítások módosítása