Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Kellemes nyaralást!

2011.07.01. 09:29 :: Hobbiszakács

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr403013859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.07.01. 17:18:38

Köszönöm :-) A pogácsa - ha az ott hátul az - jöhet, bár nálam is van kettő. A Brandy nem tudom, milyen - sörben viszont maradok a szokott fajtáknál :-) (A "sápadt ser" gondolom szőke, azaz világos…)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.01. 23:45:05

@Mormogi Papa: Én is csatlakoznék a pogácsázáshoz! :)

A többit meghagyom Nektek! ;)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.07.02. 11:17:08

Én pedig az előttem szólókhoz! :)

Kedves Hobbiszakács! Teljen örömösen, pihenősen a szabadságod! Reméljük hamarosan visszatérsz! :)

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2011.09.16. 12:16:38

Hm...
Svédországban ilyen hosszú a nyár? :)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2011.09.18. 09:55:31

Skandi nevében (lásd ott) is köszönöm szépen a kedves soraitokat. Keveset ültem a gép előtt, jó svédként minden percet kihasználtam arra, hogy elraktározzam a szűkön mért napfényt.

A blogról leszedtem egy könyvre való anyagot. Egyszer talán arra is rászánom magam, hogy "titkos" receptekkel kibővítem.

Ja, még valami: Hiányoztatok.

:-)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2011.09.18. 10:02:14

@Mormogi Papa: Ser van a pohárban, nem brandy :-) Amerikai, 11 (szesz)fokos "sápadt" ale, aki egyszer megízlelte, az vigyázzba vágja magát az üres doboz előtt is :-)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.09.19. 15:41:46

@Hobbiszakács:
Ittam én már 12 fokos Sirály sört idehaza - jóbarátommal úgy belemerültünk a beszélgetésbe (félévente láttuk egymást max.) hogy észre se vettük, elment 11 üveg. Fejenként. Aztán gyalog mentem haza, ő meg beült a színházi előadásra, amiért Pestre jött :-)))

Én nem tudom, ez milyen - de eddig az USA söreitől nem voltam elragadtatva. Amit kostoltam, alig volt sörnek nevezhető - inkáb valami édes lötty…

Attilajukkaja 2011.09.26. 18:05:12

@Mormogi Papa:
"az USA söreitől nem voltam elragadtatva"

Akkor csak az "uditokent" fogyasztott soroket kostoltad.
Ittal mar Sam Adams-et vagy mas, ugynevezett microbrewery-bol szarmazo amerikai sort? Azok kozott nagyon jok is vannak!
en.wikipedia.org/wiki/Samuel_Adams_%28beer%29

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.09.27. 22:36:40

@Attilajukkaja: Még nem jártam az óceánon túl - és jelenleg nem is ambicionálom. Csak azokra támaszkodtam, amiket itthon ittam. Inkább csak beléjük kóstoltam. (Eddig két ital volt, ami "rajta maradt" a társulaton: nem ittuk meg - az egyik egy amcsi sör volt, a másik a Vietnamból kapott GinSzeng gyökér pálinka. Pedig állítólag csodás a hatása :-)))
Szerintem sörben is mindenkinek más az ízlése. Az írek pl. azt mondták az Ausztráloknak: - Kérem, mi Guiness-t iszunk és Foster's-t... izé... pisilünk. :-)

Attilajukkaja 2011.09.30. 15:30:20

"sörben is mindenkinek más az ízlése"
Ez termeszetes! De a szar sor, az mindenhol szar! Csak annyit mondtam,hogy ott is vannak nagyon jo sorok (minden izlest ki tudnak elegiteni), de az altalanosan ismert amerikai sor, az olyan, mint az udito. Europai embernek nem is sor.

"mi Guiness-t iszunk és Foster's-t... izé... pisilünk"
Ez nagyon jo!!!!! :o))))
De az igazi ferfi nem pisil, hanem pisal. Es nem mondja elotte azt, hogy ...ize :o)))))

"Vietnamból kapott GinSzeng gyökér pálinka"
Ez csak azert lehetett, mert a vietnami ginzeng nem valami jo minosegu. :o)
Az igazi Koreaban terem.
Errol jut eszembe egy gyerekkori emlekem (nem meseltem meg?). Apam egy eszak-koreai delegaciotol (akkor meg csak veluk tartottuk a kapcsolatot) kapott egy uveg palinkat, amiben egy kigyo volt. Szepen be is tette a vitrinbe es csak tisztes tavolsagbol meregettuk. Volt egy videki neni, aki hetente feljart takaritani. Szerette a konty ala valot es, ha nem volt mas, sutyiban leiszogatta a szeszt a kigyorol,...majd idovel feltoltotte egy kis hazaival. Apamek persze eszrevettek, de nem bantak a dolgot. A kigyo viszont igen. Egy ido multan elkezdett vedleni. Annal undoritobb italt azota sem lattam: a kigyobor cafatok ott uszkaltak az uvegben a pucer allat korul. Anyam vegul kidobta, de az emleke most is kisert!
A ginzengnek (embergyokernek) amugy is borzaszto ize van.
image.made-in-china.com/2f0j00mvQahANJMWkr/Ginseng.jpg
A csodas hatasarol tenyleg regeket meselnek, de csak dupla adag mezzel fogyaszthato. Jobb helyeken igy is adjak :o)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2011.09.30. 18:18:18

@Attilajukkaja: Még jó, hogy nem töltöttétek ti újra, méghozzá formalinnal.
:-)

Attilajukkaja 2011.09.30. 18:26:53

@Hobbiszakács:
A formaldehid meg az etanolnal is mergezobb.
Szegeny nenike, ott halt volna meg a vitrin elott, de a teste meg most is jo formaban lenne :o))))
süti beállítások módosítása