Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Kitalálós poszt: Vajon mit csinál a bácsi?

2016.12.02. 06:56 :: Hobbiszakács

szamibacsi-7.jpg

 (A fénykép az 1940-es években készült.)

szamibacsi-2.jpg

szamibacsi-8.jpg

szamibacsi-5.jpg

szamibacsi-4.jpg

szamibacsi-6.jpg

szamibacsi-1.jpg

 

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr5812014340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2016.12.02. 08:13:01

Jó dolga van Kis Károlynak,
Folyton disznót miskárolhat.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2016.12.02. 10:09:26

@Hobbiszakács:
Az élet hullámzó.
Tegnap még egy kannibál lánnyal 69-eztem, ma pedig már egyáltalán nem is érdekel a szex.

Attilajukkaja 2016.12.02. 10:59:31

Szerintem ez nem miskarolas, hanem hereles. Es hogy mivel? Harmat lehet talalni! :o)

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2016.12.02. 11:08:45

@α Ursae Minoris: @Attilajukkaja: Forró, forró, nagyon nagyon forró...talál! :-)

Igenbizony a lapp (néhány éve már számi) pásztor elrágja a rénszarvasbika dióit, mégpedig úgy, hogy a zacskóban nem esik kár. Utána kézzel elmorzsolja a szilánkokat. A képeket egy, a negyvenes években készült dokumentumfilmből vágtam ki, amit a svéd Tv-ben láttam.

www.svtplay.se/video/11272186/fran-vinterviste-till-sommarfjall/fran-vinterviste-till-sommarfjall-avsnitt-1

Attilajukkaja 2016.12.02. 11:31:55

@α Ursae Minoris:
"Tegnap még egy kannibál lánnyal 69-eztem, ma pedig már egyáltalán nem is érdekel a szex."
Ez jo! :o)))))

@Hobbiszakács:
"elrágja a rénszarvasbika dióit, mégpedig úgy, hogy a zacskóban nem esik kár"
Uh! Eleg brutalis eljarasnak tunik. De elotte ugye jeggel kicsit megfagyasztja oket fajdalomcsillapitas celjabol?

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2016.12.02. 11:54:10

@α Ursae Minoris: "kannibál lánnyal 69-eztem". Ezért (is) jobb a sülve-főve együttlét:-))

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2016.12.02. 12:00:15

@Attilajukkaja: "fajdalomcsillapitas...?"

Erre a kérdésre a kasztráló tudna válaszolni:

- Amikor elharapom a nyelvem, akkor bizony fáj.

:-)

Attilajukkaja 2016.12.02. 12:22:40

@Hobbiszakács:
"Amikor elharapom a nyelvem, akkor bizony fáj."
:o)))
Azert ez a hereroncsolas fogakkal elegge allatkinzos modszernek tunik. "Humanusabb" lenne ket pici bevagassal elvagni a herevezetekeket. Azon a kliman raadasul a sebfertozes veszelye is minimalis.
Nalunk legalabb a malacok kasztralasa utan megettuk a hereket, de itt meg az sem all fenn. :o/

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.02. 12:29:55

Mindenről eszembe jut valami :-)
Weöres Sándor: Suite burlesue

"Vagyok finom mimózalélek,
tyúkot lopok, disznót herélek,
És majd mikor elvisz az ördög
azt mondom mélán, hogy csütörtök."
A tagolásért nem teszem tűzbe a kezemet, egy magán lapon találtam és a "szövegvariáns" gondolkodóba ejtett. Néhány részre nem egészen így emlékeztem (a Kaláka énekelte régen, de nem találtam az ÖnCsőn) és ki is derült, hogy a blog gazdája rosszul emlékezett legalább egy részre. A költemény bizonyos versszaka ugyanis megjelent korábban (?) önálló versként is; annak a szövegét megtaláltam. AZ ott lévő eredeti szövegnek van értelme - a blogon leltnek nincsen :-(
Példaképpen itt egy "hétezres" csúcs neve, amit - nyilván félrehallás miatt - mint "kauri zabkár" ad meg a blogoló - kisbetűkkel :-(
hu.wikipedia.org/wiki/Gaurisankar
NAgy kár, hogy nincsen fent a megzenésített változat - a Kaláka félelmetes interpretációs érzékkel emelte ki a poénokat :-)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.02. 12:31:18

@Hobbiszakács: Mint a következő kommentből is kiderült, nem a lapp/számi pásztorért aggódott Yukka :-)))
Egyébként ez sejthető is volt :-)))

Attilajukkaja 2016.12.02. 12:46:19

@Mormogi Papa:
"nem a lapp/számi pásztorért aggódott Yukka :-)))"
Igy van! De ezt Hobbi is pontosan ertette!

"Egyébként ez sejthető is volt :-)))"
Valoban. Nem mintha a lapp pasztorok testi epsegeert nem aggodnek. ;o)

A vers meg aranyos. Koszonjuk.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.02. 12:55:55

@Attilajukkaja: A vers négy sora csak részlet - igaz, párszor ismétlődik. Érdemes azt egészet elolvasni - de vigyázat: a röhögés veszélyes lehet :-))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.02. 12:58:42

Két részlet - a központozásért ne tenném tűzbe a kezem

"Este van, csönd, utolsót böffent a Nap,
Szakszervezetbe tömörülnek fölöttünk a csillagok."

"Régen elmúlt immáron a bronzkorszak,
Kedves rózsám, a világért elhagylak,
Nem leszek én többé a falu bolondja,
Sej-haj hacacáré, Sej-haj hacacáré
Sej-haj hacacáré – ahogy Nietzsche mondja"

Attilajukkaja 2016.12.02. 13:21:09

@Mormogi Papa:
:o)))
En is kedvelem Weorest, az erotikus, a gyerekverseit es az nem annyira gyerekverseit is. Furcsa egy fazon lehetett!
Ja, es a Kalakatol is van par CD-m.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2016.12.02. 17:22:18

@Mormogi Papa: NAgy kár, hogy nincsen fent a megzenésített változat...
itt van: www.youtube.com/watch?v=LD8gZkQ8Qt4

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2016.12.02. 17:33:13

Minden együttérzésem a rénszarvasoké...
A '60-as években termelési gyakorlaton voltunk a Sasad Tsz-ben, exportra szedtünk (kemény) őszibarackot.
Nyár lévén kempingnadrág volt rajtam, ahogy hajlongtam a rekeszekkel, bizony kibuggyantak a dióim.
Tréfás kedvű 'barátom' 2-3 méterről elengedett egy barackot.... utána sokáig vinnyogtam egy őszibarackfa árnyékában - már amekkora árnyéka annak van.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2016.12.02. 19:25:51

@nagypapi: Nincs az a nagy árnyék, amelyben gyorsabban enyhül a fájdalom egy telitalálat után... :-(

:-)

A filmet, amiből a részleteket kivágtam, a múlt héten adta a svéd TV 1. A neccen pedig azt olvastam, hogy ezt a műveletet manapság késsel csinálják, de fájdalomcsillapítás nélkül, "mert csak stresszelnék az állatot."

A stockholmi militáns állatvédők mindeddig meg sem mukkantak. A polkorrektség - "Ne sírj Pistike, nincs is nagy fejed! Eredj inkább, és hozz a sapkádban öt kiló krumplit" - megköveteli, hogy ne cseszegessük a kisebbséget.

Attilajukkaja 2016.12.03. 10:57:26

@Hobbiszakács:
"ezt a műveletet manapság késsel csinálják, de fájdalomcsillapítás nélkül, "mert csak stresszelnék az állatot.""
Ez erdekes erveles, de elhiszem a szakembereknek. Sokkal tovabb tarthat, ezert lehet stresszes mindket fel szamara. Viszont mindenkepp kevesebb fajdalommal jar a herevezetek elvagasa egy pici lukon keresztul, meg fajdalomcsillapitas nelkul is. Szoval egy kompromisszumos eljaras, ami nem biztos, hogy csak a polkorrektseg miatt elfogadhato.
bluefishway.files.wordpress.com/2012/09/happy-vasectomy.png

"A filmet, amiből a részleteket kivágtam, a múlt héten adta a svéd TV 1."
Az en gepemnek sajnos nem sikerult lejatszania, amit belinkeltel. :o/

@nagypapi:
"utána sokáig vinnyogtam egy őszibarackfa árnyékában"
El tudom kepzelni. :o(
Igaz, az allatok fajdalomkuszobe valamivel magasabb az emberenel, ... de akkor is.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.03. 12:36:45

@nagypapi: Köszönöm szépen :-)
A 'találati listának' csak az első három lapját vettem végig - s mivel ott már nem volt releváns link, abbahagytam...
Nekem 79'-ben sikerült felvennem a Marczibányi téren a Művházban - ahová a járdára fagyott jég miatt csak igen óvatosan sikerült feljutnom. Különösen azért, mert cipeltem egy akkor igen modernnek mondható, ám bőröndnyi kazettás rádió-duplamagnót, amit erre az alkalomra kértem kölcsön. Nagyon kellett rá vigyázni, így "tojáshéjon jártam" :-)))
Sok olyan zenét vettem fel akkor, ami csak sok évvel később jelenhetett meg lemezen - ha ugyan...
A Suite Burlesque (most látom elsőre elírtam a címet) volt az utolsó előtti szám - a koncert a Rock & Roll -lal fejeződött be, szintén Weörestől...
A közönség reakciója hiányzik az Általad linkelt felvételből, a hangszerelés is változott - számomra az egyetlen pluszt a női énekhang jelenti a stúdiófelvételen :-)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2016.12.03. 12:38:20

@nagypapi: A "kempingnadrágot" sohase szerettem - a beépített alsógatya inkább kellemetlenség, szutykosságra csábít :-P
(Már ha erről volt szó.)

Benikuty 2016.12.03. 17:07:50

@nagypapi: még szerencse, hogy a term. gyak.-t nem téglagyárban kellett abszolválni...

Attilajukkaja 2016.12.03. 18:49:09

@Benikuty:
Nekem is azonnnal a teve es a ket tegla c. vicc jutott az eszembe az eljarasrol! Olvasol a gondolataimban. :o))

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2016.12.04. 09:44:51

@Attilajukkaja: @Benikuty: Igen, a megtéglázott teve kétszer annyi vizet szív magába, mint a békén iddogáló.

Köztünk legyen mondva, (számunkra) furcsább dolgok is előfordulhatnak a pásztorok háza táján.

Attilajukkaja 2016.12.04. 13:46:31

@Hobbiszakács:
"a megtéglázott teve kétszer annyi vizet szív magába, mint a békén iddogáló. "
Pontosan! :o)))

" furcsább dolgok is előfordulhatnak a pásztorok háza táján"
Szerintem mindenki haza tajan, ... ;o)

Benikuty 2016.12.04. 19:38:21

@Hobbiszakács: @Attilajukkaja: nincs ebben semmi kivetni való, gondolok arra, hogy szimbiózisban élnek az állatokkal. Ezt a furcsa módszert nyilván a praktikum alakította ki, talán a nyál fertőtlenít...

Attilajukkaja 2016.12.04. 19:53:11

@Benikuty:
" talán a nyál fertőtlenít..."
Mit? Nem keletkezik seb.

Benikuty 2016.12.04. 20:15:00

@Attilajukkaja: figyelmetlen voltam, no meg nem vagyok jártas efféle praktikákban...

Attilajukkaja 2016.12.05. 02:59:32

@Benikuty:
Sohasem keso beletanulni. :o))
süti beállítások módosítása