Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Boldog Új Évet!

2016.12.31. 23:59 :: Hobbiszakács

buek2017.jpg

8 komment

Címkék: Stadshuset BUÉK 2017 Stockholm Városháza udvara

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr1112085379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2017.01.02. 07:16:01

Boldogabb új évet!
lehet, hogy csak átsiklottam fölötte, de itt nem olvastam ezt a postot:
[link]http://hataratkelo.blog.hu/2017/01/01/a_magyar_aki_masnit_kotott_a_brit_etkezesre[/link]

Attilajukkaja 2017.01.02. 11:10:25

@nagypapi:
"Boldogabb új évet!"
En mar csak azt mondom, hogy csak rosszabb ne lenne!

A Hataratkelobe Hobbi mar tobbszor publikalt. Nekik legalabb ennyit irt tegnap:

"Ahogy a svéd mondaná január másodikától kezdődőleg:

Boldog folytatást az Új Évben!

:-)"

Titokban biztosan nekunk is ezt kivanja.

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2017.01.02. 19:42:29

@nagypapi: @Attilajukkaja: De biza volt már Rónay. Amúgy a 11-ik oldalon van :-) És kívántam szépet és jót is, ott van pirossal a kép alján :-))

Szüxavúságom fő-fő oka egy hosszan tartó nemzetközi sakkverseny, amely még négy napot tart. Könnyelmű voltam, és jelentkeztem, pedig tudtam, hogy a fiatalok nem lesznek tekintettel hajlott koromra. Ma egy 10 évesszerű kínai karosszériájú kislánnyal remiztem. Minden lépés után felállt, és elfutott mint egy Duracell nyuszi. Más hullámhosszon működött mint az emberek nagyrésze. Amikor léptem, akkor felírta, majd hosszasan és behatóan tanulmányozta a ceruzáját, már azt hittem elaludt, erre nem húzott egy nagyon jót? Utána meg futás...
Tegnap egy szegény öreget felőröltem. Ő nem rohangált, talán azért.

Jó folytatást Nektek is, meg nekem is!

:-))

Attilajukkaja 2017.01.03. 10:49:37

@Hobbiszakács:
En emlekeztem a Ronay cikkre. :o)

"egy hosszan tartó nemzetközi sakkverseny"
Aha! Szoval ezert tuntel el. Miert nem lepodom meg rajta? :o)))

"És kívántam szépet és jót is, ott van pirossal"
Ez igaz, ... de a Hataratkeloknek elobb. Elsejen kisse feltekenyen olvastam, hogy oda mar irtal.
A jo folytatast pedig koszonjuk es magunk is ezt kivanjuk!

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2017.01.03. 12:59:08

@Attilajukkaja: Először itt, méghozzá egy perccel éjfél előtt, és csak azután máshol :-)

Attilajukkaja 2017.01.03. 13:27:32

@Hobbiszakács:
A datum alapjan valoban igy volt. Biztosan en kattintottam rossz sorrendeben a ket blogra.
Elnezest a gyanusitasert. Maris jobban erzem magam! :o)
Egy apro tevedes is oromet tud okozni neha.

Benikuty 2017.01.04. 10:44:06

kissé megkésve...boldog új esztendőt kívánok!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2017.01.06. 21:03:50

Boldog Új Esztendőt minden betérőnek!

Jócskán elkésve bár, de nem feledve. Csak éppen vidéken voltam... bevizezve :-P
A WIFI se vót jó, a kapcsolat se - így kimaradtam a kívánásból.

Mindenkinek legyen jobb - bár ez néha ellentmond egymásnak. Nem kívánhatsz jó napot az egymás mellett álló gazellának és oroszlánnak egyszerre... De azért mindenkinek legalább egy kicsivel jobbat idén :-)
süti beállítások módosítása