Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

Copilot bordala a rókafiról, aki rókalány akart lenni

2024.04.16. 07:14 :: Hobbiszakács

rozsika.jpg

Egy rókafi voltam én, aki rókalány akart lenni,

De a rókalányok nem fogadtak el, és megverték a fenekem.

Aztán visszaváltoztam rókafivá, és megbántam a kívánságom,

Mert rájöttem, hogy jobb rókafinak lenni, mint rókalánynak álmodoznom.

rokafi_rokalanyokkal.jpg

 Refrén:

Ó, rókafi, rókafi, ne légy bolond,

Ne akarj másnak lenni, mint aki vagy,

Légy büszke a vörös bundádra, és a ravasz eszedre,

És ne hagyd, hogy a rókalányok elvegyék a kedved.

 

Egy nap találkoztam egy rókalánnyal, aki nagyon tetszett nekem,

Ő volt a legszebb és a legédesebb, akit valaha láttam én.

Odamentem hozzá, és udvarolni kezdtem, de ő nem volt hajlandó,

Azt mondta, hogy ő nem szereti a rókafiakat, csak a rókalányokat imádja.

 

Refrén:

Ó, rókafi, rókafi, ne légy szomorú,

Ne búsulj a rókalány miatt, aki nem szeret téged,

Van még sok más rókalány, aki esetleg tisztel,

És nem hagyja, hogy elvegyék a szerelmedet.

copilot_42.jpg

Egy másik nap találkoztam egy rókafival, aki nagyon kedves volt velem,

Ő volt a legbátrabb és a legokosabb, akit valaha ismertem én.

Odamentem hozzá, és barátkozni kezdtem, és ő is viszonozta,

Azt mondta, hogy ő szereti a rókafiakat, de a rókalányokat sem bánja.

 

Refrén:

Ó, rókafi, rókafi, ne légy meglepődve,

Ne csodálkozz a rókafi miatt, aki szeret téged,

Nem számít, hogy ki a párod, ha boldog vagy vele,

És ne hagyd, hogy a rókalányok elvegyék a szabadságot.

 

Vége:

Most már boldog vagyok, mert megtaláltam a szerelmem,

Ő a legjobb rókafi, aki mindig mellettem van.

Nem érdekel, hogy mit gondolnak a rókalányok, vagy a többi rókafi,

Én csak azt tudom, hogy ő a rókafi, aki rókalány akart lenni.

---------------------------------

Előzmény: 

Kérdezz-felelek a Bing Copilotjával (1)

Fabula a rókafiról, aki rókalány akart lenni - Copilot fabulája

Hálás köszönetem a Copilotnak az illusztrációért.

 

4 komment

Címkék: Copilot bordala a rókafiról. aki rókalány akart lenni Bordal Copilot Rókafi és rókalány

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr3118382031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littke 2024.04.16. 21:17:17

Skandalum. Előre a fiatal rókák mielőbbi szabad nem választásáért. Le a fasiszta kétneműség ellen...

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2024.04.19. 04:44:46

@littke:
Nálunk a 16 évét betöltött polgár kinézetének/viselkedésének és viseletének megfelelő "jogi nemet" - értsd: nőt - választhat magának. Ha a katonai szolgálatot meg lehet úszni, akkor miért ne?
:-)

littke 2024.04.19. 05:12:10

@Hobbiszakács: Micsoda? Nőket nem hívnak be? Mecsoda megkülönböztetés ez?
Mellesleg lenne Svédben sorozás? Talán mégsem...

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2024.04.19. 06:52:49

@littke: Idén a 107 000 mustrálásra behívott fiatal - fiú/lány egyaránt - közül csak 40 000-en mozdították a fülük botját. A többiek mindenféle egészségügyi problémára hivatkozva köszönték meg a figyelmet. Ha így folytatódik, akkor orvosi igazolást fognak követelni.

The fact that almost two out of three young people state illnesses and injuries that disqualify them from the rag is serious, the Liberals believe.

- I think it is now time to demand a medical certificate, says the party's defense policy spokesperson Anna Starbrink.
Of just under 107,000 young people who responded to the enlistment documents this year, only 36 percent could be called up for enlistment. Starbrink considers the figure to be worrying.

- It is a very serious signal, she says.

Anna Starbrink says that the parliamentary parties in the defense committee last winter pointed out for the first time that sedentary and poor eating habits risk becoming a problem for the overall defense, because fewer people can be drafted.

Forrás:

www.svd.se/a/XbxK4o/l-krav-lakarintyg-infor-monstring
süti beállítások módosítása