Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

A Dunánál

2017.08.26. 18:33 :: Hobbiszakács

sk-ph-dsc09770.jpg

 

5 komment

Címkék: A Dunánál

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr3212780680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2017.08.28. 19:56:01

@Benikuty:
Latinovitstól mindenki elájul, de én mindig is túl modorosnak találtam. A vers viszont nagyon ütős!!! Furcsa, hogy egyes versek (Petőfi, József A, Ady stb.) mennyire időszerűek manapság is. A jelenség inkább szomorú, mint örömteljes.

Benikuty 2017.08.28. 20:32:43

@Attilajukkaja: nem véletlenül toltam ide ezt a változatot, de van még néhány, Nekem az ő indulatossága hiteles, csapongásai szerethetők.
Ha pedig időszerűség, akkor inkább kortalanság, s főleg Ady látomásos világa. Fiatalként nem szerettem, vagy inkább az érző értelem hiányában nem értettem. Mostanság fájdalmasan látnoki zsenialitása húsba maró...

Attilajukkaja 2017.08.28. 20:46:25

@Benikuty:
Nekem van néhány változat, ami hitelesebb (pl. Mácsai),... de ez nyilván szubjektív. Őszintén? Egyik sem elégíti ki azt a versmondást, amit magamnak elképzelek. Mind túl művi, ... pedig nem kellene annak lennie.
De lehet, hogy én tévedek.

"inkább kortalanság"
Én is hasonlóra utaltam.
És én is csak felnőttként értettem meg Adyt. o:)
süti beállítások módosítása