Hobbiszakács

Irány Stavanger!

Skandikamera / Hobbiszakács

Válogatott fotók és gaszturbálások Stockholmból

Utolsó kommentek

Címkék

A gyík

2022.10.02. 05:34 :: Hobbiszakács

A Zasszonyt vártam a villamosmegállóban. Egy szolidan öltözött, korombeli hölgy jó ideje nézegetett mielőtt bátorságot vett, és megállt előttem.

-  Könnyíthetek… - hangja a közelben elhaladó mentőautó fülsiketítő szirénázásába fúlt.

sk2-ph-20191126_180530_1.jpg

 Zavartan mosolyogtunk egymásra. Első látásra nem az a típus, aki a Nyugati aluljárójában szólított meg: “Nem kell valami, Uram?” 

- Könnyíthetek a lelkemen? – ismételte a kérdést.

Bólintottam.

- Kimostam egy gyíkot. – Hatásszünetet tartott. - Pedig én szeretem a gyíkokat.

Többre nem futotta, mert csikorogva megérkezett a villamos. Elköszöntem.

- Ki volt az? – kérdezte a Zasszony?

- Nem ismerem. Annyit tudok róla, hogy kimosott egy gyíkot.

A Zasszony vállat vont.

- Ha te mondod…

Több szó nem esett a gyíkról.

Szólj hozzá!

Címkék: A gyík - Igaz történet

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr1917944346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása